Komunikacja czy sprzedaż przez internet wymaga pełej definicji procesów i nadzoru działania. Niestety strony internetowe są częścią ecosystemu opartego na bardzo limitowanym service level oraz zabezpieczeniach i stabilności.
Liczy się szybkość działania, możliwość tworzenia, a nie wsteczna kompatybilność. Dlatego naprawa sklepów internetowych, które stanowią integralną cześć kanału sprzedaży to prawie standard.
Można oczywiście starać się zabezpieczyć przed nieprzewidzianych zdarzeń jednak niestety należy się liczyć z naprawą sklepów internetowych w częstszych lub nawet codziennych interwałach czasowych. Naprawa sklepów internetowych polega na odwzorowywaniu zdefiniowanych procesów oraz udrażniania ich po okresowych updatach samego rozwiązania jak i systemów i platform współpracujących z nim.
Naprawa sklepów internetowych najefektywniejsza jest jeśli współpracuje się z stałym partnerem, który znając środowisko i otoczenie sklepu pozwala na efektywne usuwanie i powtórne przetestowanie funkcjonalności.
Często naprawa strony internetowej jest tożsama z naprawą sklepów internetowych z nią współpracujących, także wymaga to aby administrator strony internetowej posiadał kompetencje kompleksowego odwzorowania całego ecosystemu firmy.
Jak się nie trzyma aktualnej to potem same problemy
Najważniejsze żeby zachować kompatybilność wszystkich wtyczek i silnika.
zwłaszcza jak ktoś instaluje wszystko co popadnie… potem masz 40 wtyczek i nic nie działa.