Każda nawet najlepsza strona internetowa wymaga aktualizacji.
Wprowadzanie zmian na stronie internetowej to proces ciągły, ale wykonywany poprawnie daje odwzorowanie działania firmy/fundacji/ etc w obszarze ecommerce.
Każde wprowadzanie zmian na stronie internetowej powinno być ustalone jako proces i odbywać się na bieżąco. Jednak należy zdawać sobie sprawę, że najbardziej efektywne działanie to np. wprowadzanie zmian na stronie internetowej w okresach czasowych np. raz czy 2 razy w miesiącu (oczywiście jeśli wymaga tego proces np. sprzedaż – sklep internetowy to powinno być online..).
Wprowadzanie zmian na stronie internetowej może być związana tylko z koniecznymi zmianami dotyczącymi strony lub dopisywaniem kolejnych informacji, wiadomości czy chatem.
Najkorzystniej jest w takiej sytuacji oddzielić wprowadzanie zmian na stronie internetowej, na te które ingerują w jej funkcjonalność lub wygląd od tych, które można wprowadzić za pomoc narzędzi typu CMS.
Najlepiej żeby mieć swojego administratora.
Przede wszystkim zmiany musi robić ktoś kto zna CAŁOŚĆ STRONY, bo nieumiejętnymi zmianami to można głównie problemów narobić.